مریم جلالی مدیر گروه خانواده و فرهنگ شبکه 2 سیما امروز در همایش علمی «ارتباط خانواده با فرزندان» که در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و برنامه‌ریزی برگزار شد، اظهار داشت: در فضایی قرار داریم که باید انتخاب کنیم وگرنه انتخاب می‌شویم و براساس مطالعاتی که در تهران و شهرستان‌ها انجام شده است در حدود 56 درصد طلاق‌ها پای شبکه‌های اجتماعی به طور مستقیم و غیر مستقیم در میان است.
 
وی با بیان اینکه امروز رسانه اختیاردار زندگی شده است و تکلیف ما را تعیین می‌کند، افزود: 3 رویکرد کلی به ارتباطات و رسانه داریم که شامل خوشبین، بدبین و واقع‌بین است.
 
جلالی یادآور شد: دیدگاه واقع‌بین مبتنی بر سواد رسانه است یعنی هم فرصت‌ها و هم تهدید را می‌بیند، برنامه‌ریزی کرده و توانمند عمل می‌کند و نکته مهم این است که باید مراقب تفاوت واقعیت و تصور از واقعیت باشیم.
 
مدیرگروه خانواده و فرهنگ شبکه 2 با بیان اینکه سواد شنیداری بچه‌ها پایین آمده است و به حرف بزرگترهایشان را گوش نمی‌کنند، ادامه داد: باید به کودکان آموزش دهیم و آنها با تحلیل پیام رسانه‌ای آشنا شوند.

فارس

دسته بندی خبر روز ,
اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

نظرات بینندگان

تعداد نظرات منتشر شده : 0

دیدگاه خود را درباره این خبر بنویسید

بازدید کننده گرامی پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است

جدید ترین اخبار

Top