مطالبه خسارت تاخیر پرواز

وکیل ملت: برخی مطالبات خسارت تاخیر پرواز بدین شرح است:

تاریخ انتشار: 12فروردين1395|18:45

مطالبه خسارت تاخیر پرواز
| کد خبر: 123524

✅ آیا میدانید...

🔴بر اساس آیین نامه حقوق مسافر برای پروازهای داخلی در تاخیر بیش از چهار ساعت،شرکت حمل کننده موظف به ارایه یک فقره بلیت مشابه (کلاس پروازی)با تخفیف 30٪ میباشد.

✅ آیا میدانید...

🔴اگر از بیست وچهار ساعت مانده تا  زمان پرواز ابطال صورت پذیرد، در این صورت شرکت حمل کننده موظف به پرداخت کامل وجه و ارایه یک فقره بلیت نیم بها میباشد.

✅آیا میدانید...

🔴در مورد پروازهایی که به دلیل شرایط جوی یا امنیتی فرودگاه مبداء،مقصد و یا در مسیر دچار تاخیر یا ابطال گردد،شرکت های هواپیمایی صرفا موظف به استرداد کامل وجه به مسافرین هستند.

✅ آیا میدانید...

🔴بموجب قانون مسولیت مدنی و اصل ۱۷۱ قانون اساسی علاوه بر خسارت مادی میتوان خسارت معنوی را هم مطالبه نمود، بنابراین هرگاه در نتیجه اقدام شرکت هواپیمایی خسارتی متوجه مسافر گردد، علاوه بر مطالبه خسارت اقتصادی،ضرر و زیان معنوی شامل لطمات روحی و روانی،بیخوابی و خستگی ، خرد شدن اعصاب، تٱلمات جسمانی،صدمات عاطفی به جهت عدم پاسخگویی و بی توجهی...قابل مطالبه است.
 

اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

نظرات بینندگان

تعداد نظرات منتشر شده : 0

دیدگاه خود را درباره این خبر بنویسید

بازدید کننده گرامی پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است
Top