گزارش روزنامه هرالد از

رواج آموزشگاه های زبان کره ای در تهران / 90 درصد متقاضیان، زنانی هستند که عاشق فیلم و موسیقی کره ای هستند!

وکیل ملت: موسسه کینک سیژونگ دو سال پیش با 52 زبان آموز در سه کلاس کار خود را آغاز کرد و حالا 116 زبان آموز در 8 کلاس دارد. کلاس های این موسسه سه روز در هفته و یک و نیم ساعت در هر جلسه است. این نشان می دهد با وجود تحریم ها علاقه به یادگیری زبان کره ای در میان مردم ایران وجود دارد.

تاریخ انتشار: 26ارديبهشت1395|17:32

رواج آموزشگاه های زبان کره ای در تهران / 90 درصد متقاضیان، زنانی هستند که عاشق فیلم و موسیقی کره ای هستند!
| کد خبر: 151575

هرالد کره نوشت: در یک بعد از ظهر بارانی، کلاس کوچکی از 15 جوان در تهران تشکیل شده بود که مشتاق یادگیری زبان کره ای بودند.

  این نشریه چاپ کره جنوبی در ادامه آورده است: زبان آموران می توانستند چندجمله ساده کره ای را به درستی بیان کنند، هر چند در سطح ابتدایی بودند.   آن ها در مکالمه شان در تمرین گروهی کره ای بسیار جدی بودند،.   موسسه کینک سیژونگ در ایران دو سال پیش با 52 زبان آموز در سه کلاس کار خود را آغاز کرد و حالا 116 زبان آموز در 8 کلاس دارد. کلاس های این موسسه سه روز در هفته و یک و نیم ساعت در هر جلسه است. این نشان می دهد با وجود تحریم ها علاقه به یادگیری زبان کره ای در میان مردم ایران وجود دارد.   مدیر این موسسه، چوی یون سوک، روز چهارشنبه گفت: « اگر زبان آموزی می توانست هر پنج دوره را به ترتیب طی کن خیلی بهتر بود، با این وجود، ما نمی توانیم چنین کاری کنیم زیرا افراد بسیاری در فهرست انتظار قرار دارد.   چوی می گوید، بسیاری از متقاضیان قبلا اندکی زبان کره ای خوانده اند.   حدود 90 درصد از متقاضیان، زنانی بودند که به فیلم ها رمانتیک کره ای و موسیقی کی پاپ علاقه داشتند و عاشق انها بودند.   به گفته چوی، برخی از آن ها امیدوارند کاری در کره جنوبی پیدا کنند تا تحصیلاتشان را ادامه دهند، و بعضی دیگر امیدوار به کسب شغلی در کره می باشند.   یکی از زبان آموزان می گوید: « من با هدف تحصیل در یک دانشگاه کره ای این زبان را یاد می گیرم. این روزها کره ای را با تماشای مجموعه فرزندان خورشید تمرین می کنم».   به گفته مدیر این موسسه زبان ، با افزایش هجوم شرکت های کره ای برای کسب فرصت های اقتصادی در بازار جدید، نیاز به نیروی کار مسلط به  فارسی و کره ای افزایش با افزایش روبرو بوده است.   دانشجویان ایرانی که در موسسه کینگ سیجونگ تحصیل می کنند، به طور ویژه مورد انتخاب شرکت های کره ای هستند چون اکثرا به زبان انگلیسی هم آشنایند.   او می گوید، مردم ایران به شرکت های کره ای علاقه نشان می دهند، زیرا تاثیر خوبی بر کشورشان دارند. همچنین تعداد افرادی سالمندی که علاقه مند به فعالیت در شرکت های کره ای هستند رو به افزایش است.  

اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

نظرات بینندگان

تعداد نظرات منتشر شده : 0

دیدگاه خود را درباره این خبر بنویسید

بازدید کننده گرامی پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است

جدید ترین اخبار

Top