موز با افزایش متابولیسم بدن و افزایش انرژی بدن از پرخوری جلوگیری کرده و مدت زمان طولانی‌تری شما را سیر نگه می‌دارد. زمانی که موز وارد بدن می‌شود شروع به سوزاندن چربی‌ها می‌کند.
 
مواد لازم
4 عدد پوست موز تراشیده شده (ترجیحا موز سبز)
یک قاشق چای خوری زردچوبه
نوک قاشق چای خوری نمک
2 قاشق چای خوری روغن نارگیل
نصف فنجان نخود چشم سیاه (از شب قبل آن را در آب خیس کنید)
نصف قاشق چای خوری دانه خردل
2 قاشف غذاخوری نارگیل رنده شده
2 قاشف سوپ خوری آب لیموی تازه
 
طرز تهیه
پوست های موز را در مقداری آب به همراه زرد چوبه و نمک بجوشانید و کنار بگذارید. جداگانه نخود‌های چشم سیاه را بشویید و بجوشایند. از طرف دیگر، روغن نارگیل را در دمای کم آب کنید و دانه‌های خردل را به آن اضافه کنید. همه این مواد را با هم در ظرفی ریخته تا 5 دقیقه با هم جوش بخورند و در آخر وقتی آن را از روی گاز برداشتید آب لیمو را اضافه کنید و بعد از خنک شدن آن را میل کنید.
 
هر روز با شکم خالی به مدت یک هفته آن را میل کنید و از اثرهای جالب آن بر کاهش وزنتان لذت ببرید.

خبر ایرانی

اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

نظرات بینندگان

تعداد نظرات منتشر شده : 0

دیدگاه خود را درباره این خبر بنویسید

بازدید کننده گرامی پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است

جدید ترین اخبار

Top