غفور قاسمپور درگفت‌وگو با خبرنگار وکیل ملت به نقل از  ایسنا، اظهار کرد: ترافیک درون شهری و برون شهری کرج معضلی است که شهروندان بسیاری را به‌صورت روزانه درگیر خود کرده است.

وی ادامه داد: بدون شک برای کاهش حجم ترافیکی کرج چاره‌ای جز توسعه سیستم حمل و نقل عمومی از جمله مترو وجود ندارد؛ زیرا راه‌اندازی خطوط ریلی و قطار شهری ضمن سهولت‌  تردد و کاهش ترافیک، کاهش آلایندگی‌ها را نیز به دنبال دارد.
وی با اشاره به به تاخیر افتادن راه اندازی برخی خطوط قطار شهری در کرج اضافه کرد: طولانی شدن و تأخیر در بهره‌برداری از خطوط ریلی و قطار شهری خسارات زیانباری از لحاظ مادی و معنوی به شهر وارد کرده است.
این مسئول ابراز کرد: پیشرفت نامناسب پروژه قطار شهری کرج موجب نارضایتی مدیران شهری و استانی و هم‌چنین شهروندان شده است.
وی گفت: شرکت سابیر با عدم رعایت قوانین و موازین ساخت خطوط ریلی، خسارت‌های زیانباری در شهر بر جای گذاشته است.
سخنگوی شورای شهر کرج توضیح داد: بی‌تجربگی و نداشتن تخصص کافی در ساخت خطوط ریلی و قطار شهری منجربه تاخیر دراجرای این پروژه و درنهایت فسخ قرارداد و اتمام کار با شرکت سابیر شد.
وی در پایان گفت: در صدد هستیم با ارائه شرایط بهتر و قوانین مناسب‌تر، پیمانکاری جدید انتخاب کنیم؛ چرا که صلاح شهر در انجام این کار است.

 

کلید واژه ها خسارت - شرکت سابیر - مترو کرج
منبع خبر ایسنا
اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

نظرات بینندگان

تعداد نظرات منتشر شده : 1

شهروند کرج
|
8تير ماه 1395
0
0
سلام با آرزوی قبولی طاعات و عبادات
این سوال مطرح می شود مگر انعقاد قرارداد با شرکت سابیر فرمایشی یا دستوری بوده است. که پس از چند سال و با اذعان با خسارت های جبران ناپذیر قرارداد لغو می شود

دیدگاه خود را درباره این خبر بنویسید

بازدید کننده گرامی پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است

جدید ترین اخبار

Top