به گفته عليرضا بابايي مدير عامل گروه تبليغاتي ايده ايستا و مشاور تبليغات علي دايي قرار است تيزر علي دايي كه قبلا بيلبوردهاي آن در سطح شهر با طراحي جالبي به معرفي يك مجتمع اداري پرداخته است براي اولين بار از شبكه سه سيما پخش شود.


مشاور تبليغات علي دايي افزود: دور اول پخش تيزرهاي تبليغاتي قبل از بازي پرسپوليس و قبل از اخبار ٢٠/٣٠ در شبكه دو شاهد هنر نمايي افتخار فوتبال ايران در عرصه و صنعت تبليغات بودیم.


وي در خصوص چگونگي حضور دايي در اين تيزر و مبلغ قرارداد وي گفت: قطعا در اين چند سال حجم زيادي  از كمپاني ها و برند ها و مجموعه ها و شركت ها براي سفير برند شدن و يا همكاري تبليغاتي با علي دايي مراجعه و مذاكره كردند كه با توجه به در نظر گرفته شدن موارد بسياري مثل موضوع و ماهيت محصول و يا رقم ميزان قرار داد اين توافق صورت نمي گرفت. چرا كه مي بايستي اصول تبليغاتي براي شخصيت كاملا لحاظ و سنجيده شود و شان چهره اي بين المللي مثل علي دايي در نظر گرفته شود.


وي با امتناع از اعلام رقم توافقي تبليغاتي علي دايي با مجتمع اداري گفت: علي دايي به راحتي سفير و يا رول مدل تبليغاتي هر محصول و مجموعه اي  نمي شود و قطعا با تيم هاي كارشناسي مختلف و با وسواس خاصي پيشنهادات را بررسي مي كنيم و بايد بگم نوع همكاري ايشان با اين پروژه كمي متفاوت به يك پروژه صرفا تبليغاتي است و به نوعي مشاركتي است. دايي در اين مجموعه شريك است و به نوعي محصول خود را تبليغ مي كند و و نبايد وي را صرفا سفير يا چهره تبليغاتي اين مجموعه دانست.


بابايي خاطر نشان كرد: تبليغات چهره ها در دنيا يك روش بسيار جذاب و پر طرفدار در صنعت و دنياي تبليغات است و در ايران نيز بايد موارد بسيار مهم و جزئي در تبليغات چهره ها ديده و لحاظ شود و نبايد مثل برخي ها و يا در سنوات گذشته اين فرصت تبليغاتي خوب را خراب كنند چرا كه بعضي موقع ها برندها و بر عكس بعضي موقع چهره ها با رعايت نكردن تكنيك هاي تبليغاتي و ماركتينگ به يكديگرلطمه و صدمه مي زنند و همين امر موجب مي شود تمايل و توجه به تبليغ توسط سوپر استاره ها و چهره ها كمتر شود. ما به اتفاق علي دايي و چند چهره ارزشمند ورزشي و هنري كشور به همراه اتاق فكري مجرب بدنبال تغيير و نوآوري و ارايه بهترين مشاوره ها در اين مسير و ايجاد تحولي در عرصه تبليغات و بويژه حضور چهره ها در اين عرصه هستيم.


در پايان وي ميزان مراجعه براي تبليغات به علي دايي را در حال حاضر بيشتر نسبت به دوران بازيگري او توصيف و عنوان كرد: شخصي مثل علي دايي در دوران بازيگري تمام تمركز و دقتش به فوتبال بود و تعصب بالاي او اجازه اينكه به حاشيه ها و ساير موارد فكر كند نمي داد اما الان هم هنوز او بالاترين محبوبيت و مشهوريت را دارد و پيشنهادات بسيار است اما مشكل اينجاست او سخت گيرانه موارد را بررسي مي كند و احتياجي به پول تبليغات ندارد و حتي نشان داده براي تيزر ها و امور خير و پيام هاي فرهنگي رغبت بيشتري دارد.

منبع خبر بانک ورزش
اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

نظرات بینندگان

تعداد نظرات منتشر شده : 0

دیدگاه خود را درباره این خبر بنویسید

بازدید کننده گرامی پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است

جدید ترین اخبار

Top