از يك طرف مردم به طور پيش‌فرض عادت دارند به طرح لباس‌هاي رونمايي شده (حالا هر شكلي كه باشد) اعتراض كنند و از سوي ديگر برندهاي كم‌نام و نشان مشغول به همكاري با فدراسيون‌ها و باشگاه‌هاي ايراني، بعضا جاي دفاع چنداني هم ندارند. در همين راستا برند جيووا كه با تيم ملي و باشگاه پرسپوليس همكاري مي‌كند، اخيرا روزهاي بسيار شلوغ و پرانتقادي را پشت سر گذاشته است. اين برند قرار بود پيش از شروع فصل مراسم رونمايي از پيراهن جديد پرسپوليس را برگزار كند كه اين اتفاق به بعد از پايان هفته چهارم موكول شد. حالا بايد ديد رونمايي مورد نظر برگزار مي‌شود و اصلا پيراهن‌هاي جديد فرق چنداني با لباس سرخپوشان در چهار هفته ابتدايي دارند يا نه؟

باز هم دیر شد

جالب اينجاست كه پرسپوليسي‌ها فصل گذشته هم براي پوشيدن پيراهن‌هاي جديدشان مجبور شدند شش هفته انتظار بكشند. البته در آن زمان مراسم رونمايي در موعد مقرر و پيش از شروع فصل برگزار شد، اما لباس‌هاي جديد آماده نشد و به ايران نرسيد. بازي با ملوان در جام حذفي، نخستين مسابقه فصل گذشته بود كه سرخپوشان از پيراهن‌هاي جديد استفاده كردند. اين بي‌نظمي‌ها در حالي رخ مي‌دهد كه خيلي از باشگاه‌هاي بزرگ دنيا، در آخرين بازي خانگي هر فصل، پيراهن مربوط به فصل بعد را به تن مي‌كنند و آن را در معرض ديد عموم قرار مي‌دهند. در اروپا مساله فروش پيراهن‌هاي جديد به هواداران، يك سرفصل مهم اقتصادي است، اما در ايران به دليل فقدان كپي‌رايت، كسي اين مسايل را جدي نمي‌گيرد. زماني در فوتبال ايران رسم شده بود كه پرسپوليس و استقلال پيراهن‌هاي جديدشان را در روز برگزاري داربي به تن مي‌كردند. حالا باز جاي شكرش باقي است كه آن سنت منسوخ شده و دوستان در حال حاضر به تاخيرهاي چند هفته‌اي رضايت مي‌دهند!

منبع خبر بانک ورزش
اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

نظرات بینندگان

تعداد نظرات منتشر شده : 0

دیدگاه خود را درباره این خبر بنویسید

بازدید کننده گرامی پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است

جدید ترین اخبار

Top