محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال در این زمینه می‌گوید: «طرح ساماندهی فضای مجازی از سوی معاونت باشگاه استقلال در دست اجرا است.
 در شبکه‌های اجتماعی پیج‌های زیادی هستند که با برند استقلال شکل گرفتند و رشد کردند و الان دنبال کننده‌های زیادی دارند و برای خودشان در رسانه‌ها به قدرت تبدیل شده و تا حدودی نیز تعیین کننده می‌باشند. از آنجایی که این صفحات از برند باشگاه استقلال استفاده می‌کنند، باشگاه نیز در نظر دارد تا این سامانه‌ها را ساماندهی نماید.»
معاون حقوقی باشگاه استقلال در ادامه می‌گوید: «البته ما می‌دانیم که صاحبان این صفحات در فضای مجازی هم زحمات زیادی کشیدند تا به این تعداد فالوور رسیده‌اند و ما نیز قصد نداریم تا در ریز امور این صفحات اجتماعی دخالت کنیم.
 تنها از آنجایی که این صفحات از برند استقلال استفاده می‌کنند، از سوی باشگاه استقلال شناسایی می‌شوند و ما بیشتر سعی داریم با آنها تعامل داشته باشیم و حتی در بعد رسانه، سیاست‌های کلان باشگاه را نیز با صاحبان این پیج‌ها که قطعا نیز درآمدهایی از این راه دارند در میان بگذاریم.
 ممکن است به زودی فراخوانی بدهیم تا مدیران و مالکان این صفحات اجتماعی خود را به باشگاه استقلال معرفی کنند تا ما نیز جلساتی را با آنها در راستای آشنایی و همکاری‌های دو جانبه داشته باشیم.»
 

منبع خبر ایران ورزشی
اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

نظرات بینندگان

تعداد نظرات منتشر شده : 0

دیدگاه خود را درباره این خبر بنویسید

بازدید کننده گرامی پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است

جدید ترین اخبار

Top