تاریخ انتشار: 4شهريور1395|00:34

| کد خبر: 188891

از تبلیغات شخصی عابدزاده تا دستمزدهای هنگفت خارجی ها

وکیل ملت: برگزاری بازی‌های نمادین با حضور ستارگان سابق فوتبال دنیا قطعا نیازمند برنامه‌ریزی و نظارت دقیق است اما تا به امروز در پشت صحنه اتفاقاتی رخ داده که ماهیت برگزاری این بازی‌ها را زیر سوال برده است.

یکی از اتفاقات عجیبی که در جریان بازی‌های سال‌های اخیر رخ داده تبلیغات شخصی احمدرضا عابدزاده بوده که صدای مسوولان تیم هنرمندان را هم درآورده است.
عابدزاده که در جام جهانی 1998 هم با دست کردن دستکش‌هایی که متعلق به برند دیگری بود از سوی فیفا جرایمی را هم متقبل شد، در جریان یکی از بازی‌های تیم ستارگان پیراهنی را به تن کرد که تبلیغات یک شرکت تولیدی ماکارونی روی آن حک شده بود. در حالی که سایر بازیکنان با تبلیغ شرکت دیگری در میدان مسابقه حاضر بودند.
این رفتار عابدزاده خشم مسوولان برگزاری این بازی را هم برانگیخته و برخی احتمال می‌دهند که انتشار خبرغیبت او در بازی عصر امروز که روز گذشته از سوی رسانه‌ها اعلام شد ریشه درهمین اقدام‌های خودسرانه داشته باشد. البته مشکل فقط تک روی‌های عابدزاده و قراردادهای شخصی‌اش با برخی شرکت‌های تولیدی نیست. دستمزدهایی که در اختیار میهمان‌ها قرار می‌گیرد نیز موجب شده آنهایی که باید از این بازی نفع واقعی را ببرند از سهم خود محروم بمانند و بخش اعظمی از درآمدهای حاصله در اختیار میهمان‌ها باشد. بدون شک اگر این رویه ادامه یابد به طور کلی باید لفظ خیریه را از پیشانی این بازی‌ها برداشت.
 

منبع خبر ایران ورزشی
اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

نظرات بینندگان

تعداد نظرات منتشر شده : 0

دیدگاه خود را درباره این خبر بنویسید

بازدید کننده گرامی پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است
Top