تاریخ انتشار: 4مهر1395|23:27

| کد خبر: 194881

واکنش سایت احمدی نژاد به شایعات عدم حضور احمدی نژاد در انتخابات

وکیل ملت: سایت دولت بهار چند روز پس از انتشار منع احمدی نژاد از حضور در انتخابات، ضمن سکوت کامل در قبال این اخبار، امروز مطلبی از مقام معظم رهبری در خصوص عوارض شیوع شایعه در جامعه را باز نشر داده و در ادامه این مطلب نیز کامنت های برخی بازدیدکنندگان سایت را درج کرده است که برخی از آنها از نظرتان می گذرد:

 این خط بطلانی بود بر تمامی شایعات خودساخته مدعیان بی بصیرتی که با قطعیت تمام و بجای اشخاص حقیقی اظهارنظر میکردند..
چقدر و تا کجا این اقدامات و سخنان شرم آور ادامه خواهد داشت!؟
شما را به خدا دست از اینهمه ادعا بردارید که دیگر نزد ملت هیچ ارزشی ندارید!
منتظر اظهار نظرهای بعدی جنابان مدعی ولایتمداری هستیم..!
منتظر عذرخواهی این مدعیان از ملت هستیم..

   

یکی

| 1395/7/4 - 13:26 |     22  

 

  8     |

 

چه عجب ! یه صدایی از شما دراومد ولی پدر ما تو این چند روز دراومد !!!

   

از تبار کاوه آهنگر

| 1395/7/4 - 13:30 |     15  

  4     |

 

با سلام
حال آقای احمدی نژاد به انتخابات ورود پیدا میکنند یا خیر ؟

   

ناشناس

| 1395/7/4 - 13:44 |     24  

  4     |

 

واقعا چقدر این اصولگراها از اخلاق بدورند، اینقدر به شایعه دامن زدند، که رهبر موضع گرفتند

   

یک جانباز عاشق ولایت

| 1395/7/4 - 14:18 |     24  

  2     |

 

مثل شایعه پراکنی بسیار گسترده و وسیع از سوی رسانه های کانون قدرت وثروت یعنی اصلاح طلبان واصولگرایان ...،آقای من و رهبردوست داشتنی ملت بزرگوار ایران قربان دل پردردت .

   

ناشناس

| 1395/7/4 - 14:20 |     16  

  6     |

 

انشاءالله دکتر برای انتخابات میاد. ما رو اومدنش حساب کردیم. واقعیت هم اینه که اصول گرایان مهره ای بجز دکتر ندارن.

   

سیدروح الله نجفی

| 1395/7/4 - 14:31 |     17  

  3     |

 

باسلام.این فرمایشات حضرت اقا یکبار دیگر مشعل اخلاق را در فضای الوده سیاست ما روشن کرد.فضایی که در این سه سال شاهد تهمت افترا و....برعلیه دولتمردان قبلی هستیم تنها و تنها به این علت که توان و قدرت کار کردن به توان ان دوره نیست .و یا بان دولت و عقیده اش سر دشمنی دارندواما زمستان در حال گذر است روسیاهی.....

   

رضا

| 1395/7/4 - 15:20 |     35  

  9     |

احمدی نژاد به هر دلیل وارد انتخا بات 96 نشود به هیچ اصول گرا یا اصلاح طلب رای نخواهیم داد

 

ناشناس

| 1395/7/4 - 19:45 |     7  

 

  2  

پاسخ: و عملا به روحانی رای خواهید داد.

ناشناس

| 1395/7/4 - 16:25 |     15  

 

  4     |

 

احسنتم ....رهبر عزیزمان جواب یاوه گویی های بعضی اصولگرا نمایان و اصلاح‌طلبان منفعت طلب را به زیبایی تمام دادند ..خیالمون راحت شد که حضرت آقا به صورت غیرمستقیم وارد این قضیه شدند و جواب شایعه پراکنی های اخیر را دادند ،،البته اگر دوستان میلی به این داشته باشند که به صحبت های غیر در گوشی هم بپردازن

   

ناشناس

| 1395/7/4 - 16:35 |     19  

  6     |

 

احمدی نژاد نیاد ُ ما مردم به یک نفر غیر اصول گرا و غیر اصلاح طلب و غیر کارگزار و غیر اعتدالی و همه غیرهای دیگر ُ رای خواهیم داد .

   

آدم زمینی

| 1395/7/4 - 17:46 |     19  

  4     |

 

خدارو شکر که مکر تکفیری ها به خودشون برگشت

   

مهرداد

| 1395/7/4 - 18:51 |     19  

  3     |

بخدا خواب نداشتم تا این خبرو خوندم آروم شدم خوابم برد بابا احمدی نژاد مرده قول داده بر میگرده

 

عارف

| 1395/7/4 - 20:02 |     7  

 

  0  

پاسخ: ...واقعا مستضعفان این صاحبان اصلی انقلاب در کجا جای دارند؟

ناشناس

| 1395/7/4 - 19:46 |     7  

 

  4     |

 

21 کامنت غیره تا این لحظه نشان دهنده وحشت دولت بهار از نظرات مخالف است.

   

خلیج فارس

| 1395/7/4 - 19:55 |     14  

  1     |

 

هم جناب دکتر احمدی نژاد و هم ما پیرو دستورات ولایتیم هر گونه صلاح بدونند ما مطیع رهبری هستیم و بس ....

   

محمد