مهدی نوید ادهم درباره نقش سند تحول بنیادین در حفظ هویت دانش‌آموزان و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس اظهار کرد: ویژگی‌های یک دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی در سند تحول بنیادین آمده است، اما آموزش و پرورشی که مسئولیت و ماموریت خود را صرفا دانش‌افزایی می‌داند نمی‌تواند حل کننده مشکلات باشد. وی با بیان اینکه عوامل بیرونی نیز در این امر موثر هستند، اظهار کرد: به عنوان مثال باید خانواده‌ها همراهی کنند و وقتی به مدرسه مراجعه می‌کنند تنها به دنبال قبولی فرزندانشان در کنکور نباشند. زمانی که این موضوع به یک تقاضای اجتماعی تبدیل شود می‌توانیم شاهد تحولات مثبتی باشیم.

اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

نظرات بینندگان

تعداد نظرات منتشر شده : 3

کاظم
|
11مهر ماه 1395
0
11
الا ن به فکر افتادید چقدرشما به فکر فرهنگیان بودید قبلا کجا بودید
هدی
|
11مهر ماه 1395
4
6
هههه کششششششک
معلم بدهکار
|
12مهر ماه 1395
0
3
خداییش این باید به جای فانی وزیر باشه...خیلی به منزلت و معیشت فرهنگیان فکر میکنه!!!

دیدگاه خود را درباره این خبر بنویسید

بازدید کننده گرامی پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است

جدید ترین اخبار

Top