در دیدار دیروز استقلال تهران مقابل پارس جنوبی‌جم در هفتۀ نوزدهم لیگ برتر ایران، بازهم مسئولان ورزشگاه آزادی از تبلیغات محیطیِ مختص خودشان در استادیوم استفاده کردند، تا بحث جریمه شدن استقلال توسط سازمان لیگ مانند پرسپولیس به میان آید.


این اتفاق در دو بازی گذشتۀ سرخ‌پوشان تهرانی هم رخ داد تا فتاحی از جریمه شدن پرسپولیس سخن بگوید. قصه از این قرار است که سازمان لیگ از ابتدای فصل هجدهم، فعالیت خود را در زمینۀ تبلیغات محیطی شروع کرده است و سرخآبی‌ها هم باید در بازی‌هایی که در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود، از تبلیغات مدنظر سازمان لیگ استفاده کنند.

ورزشگاه آزادی ورزشگاه آزادی

اما در یک اقدام غیرقانونی مسئولان استادیوم آزادی  با یک شرکت دیگر، در همین ز مینه قرارداد امضا کرده‌اند و در سه دیدار اخیر که در این ورزشگاه انجام شده، تبلیغات مختص به این شرکت را مورد استفاده قرارداده‌اند.

بی تردید سازمان لیگ برای این تخلف، دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را با جریمۀ سنگینی مواجه خواهد کرد. مسئولان این دو تیم طبق توافقی که با سازمان لیگ داشته‌اند، باید به‌عنوان میزبان مسابقات، ورزشگاه آزادی را بدون هیچ تبلیغی در اختیار آن‌ها می‌دادند که این اتفاق در هفته‌های اخیر رخ نداده است.

ورزشگاه آزادی ورزشگاه آزادی

حال باید دید، صادق درودگر( رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ) و مدیران‌عامل دو باشگاه، این مشکل و ابهامات را چه زمانی بر طرف خواهند کرد.

دسته بندی ورزش + , داغ ورزشی ,
منبع خبر ورزش 11
اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

نظرات بینندگان

تعداد نظرات منتشر شده : 0

دیدگاه خود را درباره این خبر بنویسید

بازدید کننده گرامی پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است
Top