تاریخ انتشار: 28آبان1394|22:48

| کد خبر: 54029

واکنش دفتر مقام معظم رهبری به «مک دونالد»

وکیل ملت: معاون دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری حضور رستوران های «مک دونالد» را نشانه نفوذ غذایی غرب دانست و گفت: «مک دونالد» تنها یک غذا نیست، مأموریت آن تغییر ذائقه مردم است که منجر به باورسازی می شود.

معاون دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری حضور رستوران های «مک دونالد» را نشانه نفوذ غذایی غرب دانست و گفت: «مک دونالد» تنها یک غذا نیست، مأموریت آن تغییر ذائقه مردم است که منجر به باورسازی می شود.

حجت‌الاسلام حمید آقایی در مشهد به بیان شیوه‌های نفوذ استکبار را با بهره‌گیری از آیات قرآن پرداخت و اظهار کرد: شیطان با برهم زدن تعادل درون و برون راه نفوذ خود را به دل مؤمنان باز می‌کند و استکبار از همین شیوه برای نفوذ به ملت ایران بهره می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شیطان برای نفوذ ابتدا به سراغ افرادی می رود که زمینه باورهای آخرتی ضعیفی دارند، افزود: استکبار برای اجرای پروژه نفوذ ابتدا سراغ افرادی می رود که در باورهای انقلابی خود دچار تردید شده‌اند.

حجت الاسلام آقایی گفت: رسانه به عنوان قدرتمندترین ابزار تغییر ارزش ها و واقعیت ها در اختیار دشمن است و امروز شاهدیم که این ابزار در نقاط دور دست نیز در اختیار مردم قرار گرفته است.
وی تأکید کرد: شیطان با بهره گیری از میل تنوع خواهی انسان همه همت خود را به کار می‌گیرد تا سبک زندگی ما را تغییر داده و نیازهای جسمانی و ظاهری را مهم تر از نیازهای فکری و روحی ما جلوه دهد.

حجت الاسلام آقایی با بیان اینکه انسان غربی امروز به تنوع طلبی شیطان گردن نهاده و دچار حیرت شده است، افزود: دشمن در جنگ نرم از جبهه تمایلات نفسانی وارد شده تا رفتار و اندیشه ما را دگرگون سازد.

وی حضور رستوران های «مک دونالد» را نشانه نفوذ غذایی غرب دانست و گفت: «مک دونالد» تنها یک غذا نیست، مأموریت آن تغییر ذائقه مردم است که منجر به باورسازی می شود.

دسته بندی خبر روز ,
اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

نظرات بینندگان

تعداد نظرات منتشر شده : 0

دیدگاه خود را درباره این خبر بنویسید

بازدید کننده گرامی پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است
Top