)، حجت‌الاسلام حمید شهریاری گفت: روزانه ۳ هزار تماس تلفنی به منظور حل مشکلات قضایی و ارائه مشاوره‌ در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه انجام می‌شود که در کنار این مشاوره‌ها، شهروندان انتقادات و پیشنهادات خود را به دستگاه قضایی ارائه می‌کنند.

وی افزود: با اضافه شدن خطوط E۱، یکپارچه سازی مراکز تماس پاسخگویی سراسر کشور و انتقال تماس‌ها به این مرکز و افزایش تعداد مشاوره دهندگان و ایجاد گزارش‌های متنوع تر و نگهداری و به‌روز رسانی سرویس‌های موجود از برنامه‌های آینده این معاونت است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر ایجاد یک منو جهت محاسبه مهریه از طریق تلفن و انتقال تماس‌های مردمی بر روی گوشی‌های موبایل تعدادی از قضات تعیین شده در سراسر کشور امکان‌پذیر است.

دسته بندی حقوق اجتماعی , حقوقی ,
اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

نظرات بینندگان

تعداد نظرات منتشر شده : 0

دیدگاه خود را درباره این خبر بنویسید

بازدید کننده گرامی پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است

جدید ترین اخبار

Top