در مراسم اولین جشنواره ملی رضایتمندی مشتری که روز 29 آذر ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. شرکت های بیمه و بانک های مشتری مدارتندیس های خود را از این جشنواره دریافت کردند.

  به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، شرکت بیمه دانا که تاکنون چندین بار با کسب رتبه های نخست مشتری مداری در سطح شهرستانهای مختلف، کوشیده بهترین نوع خدمت رسانی بیمه ای را به بیمه گذاران خود ارائه کند، در این جشنواره نیز موفق به کسب تندیس مشتری مداری با مدیریت شایسته در حوزه بیمه و بانک شد.   در این جشنواره که تنی چند از مسئولان و دست اندرکاران بازاریابی و مقامات کشوری همچون معاون کل نهاد ریاست جمهوری، معاون وزیر اقتصاد، رئیس انجمن و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان حضور داشتند، دکتر رضا جعفری رئیس هیأت مدیره به نمایندگی از بیمه دانا ، نشان عالی مشتری مداری را دریافت کرد.

اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

نظرات بینندگان

تعداد نظرات منتشر شده : 0

دیدگاه خود را درباره این خبر بنویسید

بازدید کننده گرامی پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است
Top