تبلیغات زود هنگام بالاترین درصد تخلفات انتخاباتی/ مکانیزم قانونی برای تبلیغات نداریم

وکیل ملت: نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام بیشترین تخلف انتخاباتی است، تاکید کرد: مکانیزمی برای تبلیغات تعریف نشده است تا کاندیداها در چارچوب مشخص اقدام کنند.

تاریخ انتشار: 8دي1394|01:33

تبلیغات زود هنگام بالاترین درصد تخلفات انتخاباتی/ مکانیزم قانونی برای تبلیغات نداریم
| کد خبر: 75822

محمدجواد کولیوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره اتمام نام نویسی در انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی تاکید کرد: بعد از این مرحله، کار هیات های نظارت و شورای نگهبان به جهت بررسی تخلفات و جرایم انتخاباتی آغاز می شود. بیشترین تخلفی که در جریان انتخابات صورت می گیرد تبلیغات زود هنگام است.

نماینده مردم کرج در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه مکانیزم تبلیغات نداریم، توضیح داد: از آنجایی که راه و روشی برای تبلیغات تعریف نشده است بر همین اساس کاندیداتورها نمی دانند برای آنکه خود را به مردم بشناسانند باید چه اقداماتی انجام دهند که در چارچوب قانون باشد.

وی با بیان اینکه عمده بحث تخلفات در انتخابات تبلیغات زود هنگام است ادامه داد: اگر سایت یا مرجعی طراحی می شد تا تمام نامزدها می توانستند بیوگرافی و کارنامه کاری خود را در آن منتشر کنند، دیگر شاهد تبلیغات زودهنگام نبودیم.


کولیوند با تاکید بر اینکه مسئولان برگزاری انتخابات باید تخلفات را رصد کنند، اظهار داشت: هیات نظارت، شورای نگهبان و هیات اجرایی در سیستم قوه مجریه مسئول رسیدگی به تخلفات انتخاباتی هستند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این مراجع مصادیق تبلیغات زودهنگام را مورد بررسی قرار می دهند تا درصورت تخلف برخورد لازم با کاندیداها اتخاذ شود./

کلید واژه ها خانه ملت - انتخابات
دسته بندی حقوق سیاسی , حقوقی ,
اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

نظرات بینندگان

تعداد نظرات منتشر شده : 0

دیدگاه خود را درباره این خبر بنویسید

بازدید کننده گرامی پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است
Top