رپرتاژ آگهی با بهترین کیفیت

کد توضیحات قیمت (تومان)
الف رپرتاژ آگهی با عکس به همراه 3 لینک فالو 90،000
ب رپرتاژ آگهی با عکس به همراه 4 لینک فالو 100،000
ج 2 عدد رپرتاژ آگهی با عکس به همراه 4 لینک فالو (در فواصل زمانی دلخواه شما) 170،000
د 3 عدد رپرتاژ آگهی با عکس به همراه 4 لینک فالو (در فواصل زمانی دلخواه شما) 250،000

جهت سفارش با شماره 09123143416 تماس بگیرید یا یک ایمیل با موضوع رپرتاژ به نشانی info@vakilemelat.ir ارسال نمایید.

 

رپورتاژ چیست ؟

یک خبر تبلیغاتی است که درسایتهای خبری منتشر میشود و درمتن خبر چند کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو میشود . تیتر این خبر آگهی مانند سایر خبر ها درصفحه اول سایتهای خبری منتشر میشود و مهم اینکه از سایتهای منتشر کننده حذف نمیشود و بنابراین یک اثرگذاری ماندگار دارد .

همچنین بدلیل اینکه کاربران به صورت خبر با خدمات و محصولات تبلیغ دهنده آشنا میشود اثرگذاری بیشتری نیز خواهد داشد . انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها بهترین تکنیک سئو سایت و یکی از برترین راهکار های برندسازی است .

پایگاه خبری وکیل ملت بستر بسیار مناسبی برای انتشار رپورتاژ آگهی های مورد نظر شماست ...

 

رپورتاژ در کدام وب سایت ها بهترین انتخاب برای کسب و کار ماست ؟

نکته اول اینکه سایت های خبری معتبر و پربازدید را برای انتشار رپرتاژ آگهی انتخاب کنید .

با انتخاب تعدادی از سایت های مختلف در یک یا چند کتگوری ، طیف بسیار بالا و متنوعی با برند شما آشنا میشوند . بهتر است قبل از شروع تبلیغات اینترنتی شناخت بهتری نسبت به سایتهای خبری مختلف پیدا کنید.

این تکنیک به عنوان روابط عمومی دیجیتال نقش بسیار موثری در برندینگ دارد ، بنابراین انتخاب بهترین سایت ، قطعا برای بازاریابی و برندینگ تاثیر بالایی خواهد داشت .

توصیه میکنیم کار را به کاردان حرفه ای بسپارید .

 

موثر ترین روش سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل
در متن رپرتاژ چند کلمه کلیدی به وب سایت شما لینک فالو میشود ، خبر علاوه بر نمایش در صفحه اول سایت‌های خبری ، آرشیو دائمی هم میشود و البته خبرگزاری ها بالاترین اتوریتی را میان کل سایت‌های ایرانی دارند . این یعنی دریافت بک لینک فالو دائمی از سایت هایی با اتوریتی بسیار بالا در گوگل .

 

اهمیت استراتژی تبلیغاتی و انتشار در قالب کمپین

برای موفقیت هرچه بیشتر ، باید اهداف برندینگ ، مارکتینگ و سئو را به بهترین نحو پوشش دهیم و برای این امر به یک برنامه ریزی و استراتژی کوتاه مدت ، سالیانه و طولانی مدت نیاز داریم .

انتشار DPR در یک یا دو سایت قطعا تاثیرگذار است ولی نباید انتظار بالایی از فیدبک آن داشته باشید . خبر آگهی باید در قالب پلن و کمپین های مشخصی در طول سال در تعداد بالایی از سایتهای خبری معتبر منتشر شود تا ما به نتایج بسیار عالی در برندینگ ، مارکتینگ و سئو برسیم . کما اینکه در حال حاضر کمپین های خبری نسبت به سایر کمپ های تبلیغاتی هزینه کمتری دارند و بسیار موثر تر و به صرفه هستند و تکرار انتشار خبر در کمپ های مختلف توسط برندهای برتر نشانه موفقیت و رضایت آنها از بازخورد آن است .

 

خلاقیت در تولید محتوا
خلق یک پروموشن و محتوای تبلیغاتی برا اساس ایده های جدید و هوشمندانه میتواند موفقیت شما را تضمین کند ، زیرا بازدید خبرهای منتشر شده بالا میرود و حتی بسیاری از سایتهای دیگر خبر را بازنشر میکنند و یا کاربران اقدام به اشتراک گذاری خبر با دوستان خود میکنند و این یعنی هنر تولید محتوا . همانطور که بیل گیتس گفت ؛ Content is King

محتوای خبر را به نحوی بنویسید که کاربران با خواندن آن از اخبار مفیدی باخبر شوند و یا یک مقاله آموزشی بنویسید تا کاربر نکات جدیدی را یاد بگیرد و از خواندن مطلب سود ببرد . اگر درکنار این به نحوه ای موثر ویژگی های وب سایت خود یا محصولات و خدمات خود را نیز معرفی کنید میتواند تاثیر گذاری بالاتری داشته باشد .

خلاقیت در تولید محتوا و طراحی تصاویر قطعا نتایج بهتری را در بر خواهد داشت .


 

 

Top